Hvis du fremdeles ønsker å klage direkte til oss, skal vi selvfølgelig lytte til det du har og så. Vi vil først beklage dypt for den ulempe eller skuffelsen du har opplevd hos Norsk Refinansiering AS og vi setter pris på at du har tatt deg tid til å dele dine bekymringer med oss.
For å sikre at vi forstår situasjonen fullt ut, vi vi nøye gjennomgå all relevant informasjon og internt diskutert klagen din. Vi er fast besluttet på å finne en tilfredsstillende løsning på dette klage og som en del av vår innsats for å håndtere din klage ber jeg deg gjøre følgende:
Vi forstår at dette ikke kan endre det som allerede har skjedd, men vi ønsker å forsikre deg om at vi tar denne situasjonen på alvor, og vi vil gjøre alt vi kan for å unngå lignende problemer i fremtiden.
Vi er takknemlige for din tålmodighet og forståelse mens vi håndterer denne saken, hvis det er mye informasjon så kan det ta litt tid. Men vi garanterer deg at du får svar, minst innen en måned. Hvis det er noe mer du vil legge til eller hvis du har ytterligere spørsmål, er du velkommen til å kontakte oss når som helst.
Takk igjen for din tilbakemelding og for at du gir oss muligheten til å forbedre oss.